fredag 30 mars 2012

Efter regn kommer solsken...

Men här är det tvärtom. Kände mig så glad i måndags, vikten gick sakta men säkert neråt och när jag trodde att nu går det verkligen bra så tog det tvär STOPP. Gick upp till 61,1 kg och sedan har det stått stilla. Sprang en mil igår på att hoppas att det skulle hända något men icke sa Nicke. Får börja fundera vad jag har gjort för förändring. Nu är det 3 kg kvar, så några. Ja,ja så är det. Jag får vara glad att kläderna sitter löst. Köpte mig ett par levis jeans i vintras som sitter väldigt säckigt nu. Kanske kan prova och sälja dem. Har beställt nya kläder utav min snälla rara systeryster. Tur att hon jobbar på en klädesbutik och hoppas hon hittar de kläderna jag vill ha.
Nu handlar min blogg väldigt mycket om min vikt. Men just för tillfälle så är den ett stort del av mitt liv. Dagarna handla mest om att plugga, vikten och träningen. Från och med nästa  så blir det ännu mera pluggande då jag har 10 veckor med studier till 150%. Tur att vännerna finns där runt om kring så att jag kan tänka på annat. Denna vecka har ja faktiskt hunnit med lite vännertid. Julia på onsdagen. Handlade lite påskprylar. Det är väl typ förta gången som vi pyntar med det, men nu har vi i alla fall lite påskigt hemma. Cathrine var jag med igår. Vi checkande läget i Moraberg. Sedan satt vi och småpratade och kollade in massa böcker om choklad. Mmm säger jag bara. Jag blev ganska frestad. Nu längtar jag verkligen till påsk!

1 kommentar:

  1. Det går lite upp och ner hela tiden! Kämpa på vännen du är så nära. Kram

    SvaraRadera